Det man inte vet....

...har man inte ont av. Så sant. Speciellt i det jag nu ska berätta för er. Jag mår nu lite bättre, men har varit upp några gånger inatt för att besöka "the lou". Väl sittandes där hör jag en sådär riktigt äcklig och jobbig fluga surra någonstans vid fönstret. Efter en liten stund ser jag den också. Den flyger in i det öppna toaskåpet. Flyger vidare till spegeln. Och den flyger och sätter sig på... MIN TANDBORSTE!!! :S BLÄÄÄ. Och så riktigt gnuggar den sina "framben" sådär som flugor gör och riktigt ser ut att tänka; 'Mmmmm, gott det ska bli att hugga in'. Yuck... Tror ni jag kommer använda den tandborsten igen? Aldrig.

Förmodligen har detta hänt innan också, flugor har suttit på din tandborste. Men då vet man inte om det och då blir det inte så farligt. Nu när jag själv har SETT det så blir man äcklad! Usch, en såndär äcklig spyfluga va det dessutom :S Tur jag ändå skulle byta borste snart!


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0