I'm sky-high

Som sagt så kom äntligen min låda jag beställde förra veckan! Blev alldelles till mej när jag åkte hem på rasten idag för att kolla om avin för att hämta ut boxen hade kommit, och den HADE det! Så jag stannade i affären för att hämta ut den på vägen tillbaka. Tji fick jag.. Då hade ju inte leveransen kommit till affären än. Suck och stön och jädrar. Bara att åka upp och jobba färdigt och SEN åka ner igen och hämta. Tiden gick ändå fort och jag kunde åka ner och hämta ut den! Väl hemma kom jag bara in till köket innan jag packade upp innehållet, blev väldigt nöjd över det jag fick se! Enda minuset är klänningen då... Men den ska jag nog skicka tillbaka så kan ju hitta nåt annat för dom pengarna! Hehe



Klänningen, ser ju lite tråkig ut på galge men såg inte mycket roligare ut på ;) Den va väldigt genomskinlig och hade ett konstigt hål mitt på framstycket över brösten, det va 2 delar på det stycket liksom... Såg ju så fin ut på bilden!

Här är mina värstingskor jag kommer bryta benen på...! Me 12 cm:s-klackar så är jag sky-high! Så Malin, WATCH OUT ;)

Matchande skor till plånboken!


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0