Juli, the homecoming and NYC part

 Fortsätter nu med mitt 2011, näst på tur är juli. Det var den hemlighetsfulla början av månaden då jag kom hem från USA! Sen hade jag det super i 2 härliga veckor hemma i Sverige innan jag åkte tillbaka till USA för semestrande. Eftersom att det blev så himla många bilder från NY så får det bli ett nästan eget inlägg om det från juli!



Åt på restaurang näst sista kvällen innan jag åkte hem och jag fick fina paket.


Dagen jag åkte, massa tårar....



Hängde med lite svenskar innan jag flög från CO.

Åka flygplan över Atlanten.

Hemma!

Åkte en sväng till sommarfina Gränna.

Åt på La Copita med fina tjejer.

Blir tvungen att meka lite...!

Drar tillbaka till staterna och semestrar i 3 veckor, med början några dagar i NYC!




Fortsättning följer....


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0