Juni 2011, en semesterfirares fotoalbum

Här kommer bilder från de första 2 veckorna i juni, alla ifrån "The sunny state" Florida!


En av de finaste stränderna i Florida, tydligen! Och fin va den ;)




Firade Sveriges nationaldag på bästa möjliga sätt, och ställe!

Hade det ganska gött....

Åkte på båttur en dag....


...och såg massa delfiner!!!




Stannade lite vid Crab Island



Rockor

Vårat lägenhetshus


Mitt certifacate jag va tvungen att ta för att åka vattenscotern.. Jädrar vilken tid det tog att göra, för att få köra en timma. Men det av det värt!








Mina underbara värdungar <3

Åh vad jag längtar tillbaka till de tre veckor vi hade i Florida, helt underbart!


Skriv en kommentar!
Postat av: fellan

Va brun du va hörredu! Lite skillnad mot oss andra här i vintermörkret!;)

2012-01-12 @ 23:08:31

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0