Mars 2011

Lååångt inlägg, mååånga bilder!

Månad då hemlängtan börjar göra sig påmind. Jag har det lite jobbigt några dagar när jag har börjat längta hem och dessutom får öroninflammation mitt i allt. Som tur är lyses den lite jobbiga vardagen upp med en låda från Sverige med massa goa grejer! Som sen efter några dagar skulle påökas med ett tjockt vitt brev som luktade Versace! Gjorde ett långt inlägg till mitt <3, och mindes alla våra roliga, galna, fina, fnissiga påhitt :)
Märkte av det riktigt klassiska Colorado-vädret. Sitter ute i linne och solar när ni andra huttrade i raggsockar där hemma. Firade 2 månader i Staterna. Firade även familjen där hemma, som alla fyller år i mars, genom att skicka en lödda med godsaker härifrån, i HEMLIGHET!
 Jag va med 2 tyskor, en mexikanske och en 1-åring vid Seven Falls uppe i bergen. Men bangade alla trappor som va där, fanns ju hiss??! Kollade på billig bio, och då menar jag billig! Ca 10 kr, det ÄR billigt!
Jag firade St. Patrick's day med en drös andra au pairer down town, med parad i grönt. Gjorde även debut inom handbollen i USA!
Skriver ett tal inspirerat av Martin Luther King, I HAVE A DREAM, och funderar lite över framtiden efter tiden i USA. Gör en buffel... Bowlar en del, och vinner för det mesta ;) Hängt en förmiddag i Boulder, uppe i bergen och fick mej lite fräknar på näsan.
I slutet på månaden väcks jag tiiidigt av en kär kusin som förmodligen inte riktigt tänkte sig för och kom ihåg tidsskillnaden.. Men halv 6 är ju alltid lite trevligt att bli väckt ;) Gillar dej ändå Felicia!










Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0