Nu jädrar

Jag har varit igång heeela dagen idag, jobbat mellan 8-20 och sen äta 2 mackor snabbt och sen vidare till sen träning mellan 21-22.20 i stan. Hinner bli lite mör i kroppen då det är premiär för mej i stora fotbollshallen! Aningen större än Gällstadhallen, men bara lite lite. Och sen ska man hem och äta lite, men först kan det va bra med bensin i tanken. Så ner och försöka tanka och inse att det inte går för en man har tryckt på 'nödstoppen' till tankarna då handtaget till spolarvätske-pumpen hade lossnat och han fick en fontän av spolarvätska rakt över sig. Skön-t. Kommer nog stinka gott ett tag. Så åka vidare till nästa mack och tanka, och sen hem med tre fnissiga tjejer i baksätet som sjunger allmänt falskt... ;) hehe, trots sånglektioner tydligen..?!
Väl hemma micra lite mat och bli tvungen att hjälpa mamma med att stryka lite, skön syssla runt midnatt sådär! Och nu har jag bytt om, borstat tänderna och kollat bussar för morgondagen i typ 45 minuter ungefär. Lite lagom att sluta dagen vid 01.00, NÄSTA dag!

I morgon ska jag iväg och bli sminkad i GBG av Jessika som går sminkskola och sen ska jag till mammas skola(?) där hon och hennes klasskompisar har vernissage för grejer dom har gjort! Ska bli kul :) Tror dessutom vem som helst är välkommen så det är bara att kika in på kvällen! Om man är sugen kan man ju skicka sms/ringa, för jag vet knappt själv vart jag ska så ingen idé att skriva här vart man ska gå...! Smidigt.
Men alltså är det hög tid att sova, blir en riktig heldag i morgon också.


Hej hopp!


Skriv en kommentar!
Postat av: Cecilia

haha vi bjöd ialla fall på underhållning i bilen.. ;)

2012-01-13 @ 18:37:26

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0