Söndag

Lördagen är inte mycket att skriva om, jag gjorde ju inte så mycket! Men igår, söndag, var jag åter igen ute på vift :) Då var jag ännu en gång i GBG och på make up studion, men denna gången fixade jag lite hår. Jessika och klasskompisarna hade nån form av 'redovisning' och sminkade modeller som sen fotades. Jag fixade då håret på de sminkade modellerna. Det blev inte så många för Jessika hade 2, och så gjorde jag lite på en till.


Sen hämtade jag mammas grejer på utställningen och fullkomligen fyllde bilen. Två bord i baksätet och en stor hockeytrunk i bagagen...! Jag bytte en väska på stan som hade gått sönder och hittade ett par byxor. Ooops...! Sen gick jag och mötte upp tjejerna igen och vi åt på Bee. En stor hamburgare senare och en något mer svullen mage knappade jag in nästa adress på mobilen och åkte till Linnea uppe vid MUNKEbäckstorget (intern incident) och där blev jag bjuden på en husesyn och helt nybakta kakor! Supergoda :) Sen skulle det tydligen grillas marshmallows också, gick bra över ljusen!



Sen åkte jag ner mot Korsvägen och plockade upp Emma och hon åkte med till Borås, och jag fortsatte sen hela vägen hem i röda faran. Där hemma blev det mjukisbyxor och tofflor på och kolla på handboll!

En väldigt mysig söndag!


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0