Tänk, igen!

Ja jag skulle lägga upp ett snabbt inlägg innan jag åkte och jobbade i morse, men det gick ju inte så bra. Gav er tydligen bara en uppmaning att TÄNKA. Som om ni inte redan gör det?!
Det jag mest tänkte på var att jag för ett år sen, just den tiden i morse, satt på flyget ner till Tyskland, för att sen hoppa på atlantflyget till USA. För exakt ett år sen just nu hade jag rättså nyss kommit till hotellet i NJ och förmodligen precis kommit till rummet. Shit va trött jag va då!
För exakt ett år sen var en stor dag! Det var första dagen på det bästa året jag har haft. Har lärt mej otroligt mycket, gjort och sett så otroligt mycket och vuxit otroligt mycket. Nästan så jag skulle kunna kalla mej vuxen nu, fast nej, kommer nog aldrig inträffa... ;) Kul skämt..?

Men den 10 januari kommer för alltid vara en speciell dag för mej!


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0