VS

Tänk om man kunde ha kropp som en Victorias sectret modell.....???! Det vore nåt det, dags att börja ta tag i träningen tror jag allt!



Men visst passar jag i sån kropp?! ;D Och så ska jag skapa en egen fashion show som ska heta Mia's Secret Fashion Show! Kommer bli SUCCÉ!!! 


Skriv en kommentar!
Postat av: Ellen i Colorado

Ja mitt liv börja när jag kommmer hem till Sverige igen... Känner att jag inte villa hålla mig till en strikt diet när jag är i landet USA... menar, allt detta goda godis och flåtig mat, när man väl kan äta så får man passa på....



V.S-diet = Marsmånad...ska vi ha en tävling du o jag?...den som går ner mest bjuder den andra till NewYork för att kolla på V.S Fashion Show 2012.... tyvärr kommer du inte ha någon chans då du inte behöver gå ner ett gram.....men min deal låter väl lite lockande? ;)

2012-01-03 @ 05:22:04
URL: http://esfc.blogg.se/

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0