En helg i mars

Irriterande att jag skrev värsta inlägget (eller värsta och värsta, men långt för att vara på mobilen!) om helgen på mobilen och när jag var färdig och skulle lägga in det så hade all text försvunnit..

På fredagen åkte jag med 3 snygga brudar i en snygg mini bil till Götet för inflyttningsfest nummer 1 hos Sara. Det var ett gött gäng med blandade tjejer i en liten studentlägenhet som utgjorde en mycket trevlig kväll! Vi åt knytis-taco och lyssnade på en fin sammanfattning av hur Sara lärde känna alla tjejer på festen! Ganska kul när vi var ett så blandat gäng med både barndomskompisar, pluggkompisar och kompis via kompis-kompisar! Vi tjötade ända in på småtimmarna och somnade sen gott i den lilla lyan.
På lördagen tog vi sovmorgon och gick sen och åt brunch på Egg & Milk. Lämnade sen göteborgarna för att spendera lite tid med mamma. Först var det "stick-café" där en underbart söt liten bebbe var i blickfånget hela tiden och man bara ville myyysa! Sen gick vi lite på stan och tog en fika innan jag släpade med min tunga packning mot Malin och Katta för inflyttningsfest nummer 2 för helgen! Där blev det snabbt klädbyte och sminkning och sen lite fix och hjälp med förberedelser av snittar och plockmat. Sedan började nice folk trilla in och jag fick även snacka härlig engelska med en charmig och trevlig lärare ursprungligen från England! Även där blev det mingel och massa snack tills sena timmar (tidiga?!) då vi gick och la oss. Vaknade sen på morgonen och möttes av en liten mysig katt jämte mej :) Vi kollade lite på Vasaloppet under tiden vi åt frukost (alltså jag, Malin och Katta. Inte jag och katten! Han var iofs med han också ;) men vi gjorde det mesta ätandet..) och sen begav jag mej hemåt. Eller först via u-hamn och en hockeymatch!
Tyvärr var kameran inte i högsta hugg under helgen, men någon bild blev det men den finns inte än på datorn så ni får klara er utan!

Det var den bästa helgen på ett bra tag och jag tackar alla inblandade för att ni var med och gjorde den så rolig!


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0