Grusplan och underställ utan elasticitet

Har gjort min första uteträning för i år, eller min första över huvud taget egentligen...! På med underställ och shorts och man var snygg som aldrig förr! Specielt med underställsbyxor som är för tighta över ljumskarna så dom sitter aningen lågt i grenen.. Dåligt med stretch tycker jag..! Men man kan glädja sig med att inte många varken ser eller bryr sig om det i Grönahög ;) jag vet inte om jag inte sprang tillrckligt eller nåt men det var inte så jobbigt som jag trodde det skulle va, är jag i smyg mer vältränad än jag trodde?! Nja tror knappt det... Kul va det iaf och nu känns det mer att det drar igång på riktigt! Spännande :D


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0