Pain in my....

Fick mej en knuff och flög med huvudet rakt i backen igår på träningen. Inte skönt kan jag meddela..! Huvudvärk innan och med ännu en smäll, huvudvärk deluxe. Det blev hem och slänga i sig lite fil och sen sussa, och i morse var huvudvärken borta! Bara det att jag ist har lite ont i nacken, antingen i musklerna för att jag gick och spännde mej igår elr så sträckte jag till mej lite i fallet. Vilket som är det inte heller särskillt skönt! Men träningen va kul innan dess ;)


Skriv en kommentar!
Postat av: william

aj aj ;O



Och säg gärna vad du tycker om mina "Snow White - Alive" Modell bilder som jag har tagit på Louise:D

2012-03-16 @ 18:39:07
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0